Konu
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
05-05-2023, 18:29:02
#1
Daimonn
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu? Neler olurdu merak ediyorum, düşüncelerinizi paylaşır mısınız?