• 05-05-2023, 18:50:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 kullanan herkese kampanya yapar vergi almazdım ve onlara özel kimlik verirdim
    Oyum sana
  • 05-05-2023, 19:12:34
    #11
    R10 Üyeleri yönetseydi kaos olacağını düşünürdüm

    R10 Yönetimi, yönetseydi tabi ki ✔️
  • 06-05-2023, 01:30:51
    #12
    Burada yetkin hocalarım var. Ülkenin bu halinden iyi olurdu.