R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
11
●
316
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
1
2
05-05-2023, 18:50:57
#10
SniperMask
Üyeliği durduruldu
cookki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 kullanan herkese kampanya yapar vergi almazdım ve onlara özel kimlik verirdim
Oyum sana
05-05-2023, 19:12:34
#11
artviasyazilim
R10 Üyeleri yönetseydi kaos olacağını düşünürdüm
R10 Yönetimi, yönetseydi tabi ki ✔️
06-05-2023, 01:30:51
#12
KeyCodE
Burada yetkin hocalarım var. Ülkenin bu halinden iyi olurdu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler