Konu
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
05-05-2023, 19:12:34
#11
artviasyazilim
R10 Üyeleri yönetseydi kaos olacağını düşünürdüm
R10 Yönetimi, yönetseydi tabi ki ✔️