Konu
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
05-05-2023, 18:50:57
#10
SniperMask
Üyeliği durduruldu
cookki adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 kullanan herkese kampanya yapar vergi almazdım ve onlara özel kimlik verirdim
Oyum sana