Konu
R10 üyeleri olarak devleti yönetseydik ne olurdu?
05-05-2023, 18:31:17
#5
Wagner Creative
Dijital Pazarlama Ajansı
bu kadar kalabalık bir koalisyonu kaldırmazdı devlet. Coşkun reis r10 a girerken sabıka kaydı ikametgah ve kan testi isterdi.