• 26-04-2023, 17:23:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Normalde buraya yazmamam gerek belkide ama çok karsılasıyoruz. Ben de küçük olaylar için trade yada şikayet açmayı sevmiyorum en iyisi konuyu okuyup biraz ticaret ahlakı kazansın arkadaşlar.
    Sen bir ticaret yaptıgını sanıyorsun açık arttırma açıyorsun bunu unutma bir açık arttırma açıyorsan onun 1 liraya gideceğinide düşünüp öyle yapacaksın yemiyorsa açmayacaksın yada başlangıç fiyatını gönlünden geçen rakamdan baslatacaksın zaten senin ürünün iyiyse 100 binide bulur ama 1 liradan kendi malını öldürüp sonrada ona iyi bir para isteyemezsin bekleyemezsin , gelmeyincede ben 3 defa teklif arttırmısım üstüne 6 saat'de beklemişim teklif gelirse yine arttırcam ama bana kalmıs ve bundan sonra sen bana diyemezsin geceden gitti diye başkası olsa eksiyi de verir şikayetide açar ama gerek yok böyle şeylere geceden gitti diyorsun devretmen gereken konuya bakıyorum bu saat olmuş hala sende buna ticaret ahlakı denmez gözün almıyorsa o paraya vermeyi ona göre ayarla yada hiç açık arttırmayla insanları mesgul etmeyin. Çokta bilmiyorsanız ticareti gidin dijital pazarlama eğitimi alın online, ödemesinide ben yapayım ama bu şekilde olmaz ve bu arkadaşlar gördüğüme göre çok türemeye başladı herkes saglıcakla kalsın.
  • 26-04-2023, 17:29:05
    #2
    Bir de açık artırma konusunda süre dolmadan arada gelen tekliflerden birini kabul etme konusuna da el atmak lazım.
    Geçenlerde almak istediğim domaine son gelen teklifi görmeden ve süre de henüz dolmaya yaklaşmayı bırak, son teklif verileli 1 2 saat olmuşken arkadaş kabul edip domaini teslim etmiş.
    Hemen al fiyatı belirlenmiş olsa ve o fiyat gelse yine neyse. Satın alan arkadaşın ödeceği rakamın 2 katını dahi ödeyebilirdim.

    Açık artırmaya ciddi çeki düzen gelmesi gerekiyor, onun öncesinde insanlara bi ticaret ahlakı eğitimi dediğin gibi şart.
  • 26-04-2023, 17:34:24
    #3
    Bu konuda katılıyorum size yani düşük fiyat başlatıp daha sonra istediği fiyat gelmeyince ürün vermeyen çok kişi gördüm . Ayrıca sattığı ürünün arkasında durmayan birçok kişi var R10 , özellikle yazılım konusunda (script) yani işini düzgün yapan çok az insan var . Parayı alınca iş bitti sanıp önemsemeyen vb...
  • 26-04-2023, 17:36:49
    #4
    Haklı.
  • 26-04-2023, 18:02:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yavuzk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de açık artırma konusunda süre dolmadan arada gelen tekliflerden birini kabul etme konusuna da el atmak lazım.
    Geçenlerde almak istediğim domaine son gelen teklifi görmeden ve süre de henüz dolmaya yaklaşmayı bırak, son teklif verileli 1 2 saat olmuşken arkadaş kabul edip domaini teslim etmiş.
    Hemen al fiyatı belirlenmiş olsa ve o fiyat gelse yine neyse. Satın alan arkadaşın ödeceği rakamın 2 katını dahi ödeyebilirdim.

    Açık artırmaya ciddi çeki düzen gelmesi gerekiyor, onun öncesinde insanlara bi ticaret ahlakı eğitimi dediğin gibi şart.
    kesinlikle düzenleme şart
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda katılıyorum size yani düşük fiyat başlatıp daha sonra istediği fiyat gelmeyince ürün vermeyen çok kişi gördüm . Ayrıca sattığı ürünün arkasında durmayan birçok kişi var R10 , özellikle yazılım konusunda (script) yani işini düzgün yapan çok az insan var . Parayı alınca iş bitti sanıp önemsemeyen vb...
    aynen öyle
    Bruskfatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklı.
    Teşekkürler
  • 26-04-2023, 19:11:14
    #6
    Aynı sorunu 5 kez yaşadım onuda geçtim ilave olarak
    Forum dışı satıl izni var diye satın aldığımız scripler için bize ulaşıp bu ürünü satamazsınız x firmanın ortağıyım bana bu ürünü aldığınızda dair dekont gönderim gibi durumlar olmaya başladı
    Kime güveneceğimizi şaşırdık
  • 26-04-2023, 19:14:31
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Moderasyona bildirin incelesin bence durumu.
  • 26-04-2023, 19:16:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    whmsonicdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorunu 5 kez yaşadım onuda geçtim ilave olarak
    Forum dışı satıl izni var diye satın aldığımız scripler için bize ulaşıp bu ürünü satamazsınız x firmanın ortağıyım bana bu ürünü aldığınızda dair dekont gönderim gibi durumlar olmaya başladı
    Kime güveneceğimizi şaşırdık
    Öyle hocam ama siz yinede lisans yoksa takmayın bence
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderasyona bildirin incelesin bence durumu.
    Ugrasılmaz hocam gereksiz adamlarla