whmsonicdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu 5 kez yaşadım onuda geçtim ilave olarak
Forum dışı satıl izni var diye satın aldığımız scripler için bize ulaşıp bu ürünü satamazsınız x firmanın ortağıyım bana bu ürünü aldığınızda dair dekont gönderim gibi durumlar olmaya başladı
Kime güveneceğimizi şaşırdık
Öyle hocam ama siz yinede lisans yoksa takmayın bence
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Moderasyona bildirin incelesin bence durumu.
Ugrasılmaz hocam gereksiz adamlarla