Aynı sorunu 5 kez yaşadım onuda geçtim ilave olarak
Forum dışı satıl izni var diye satın aldığımız scripler için bize ulaşıp bu ürünü satamazsınız x firmanın ortağıyım bana bu ürünü aldığınızda dair dekont gönderim gibi durumlar olmaya başladı
Kime güveneceğimizi şaşırdık
Öyle hocam ama siz yinede lisans yoksa takmayın bence
Moderasyona bildirin incelesin bence durumu.
Ugrasılmaz hocam gereksiz adamlarla