Aynı sorunu 5 kez yaşadım onuda geçtim ilave olarak
Forum dışı satıl izni var diye satın aldığımız scripler için bize ulaşıp bu ürünü satamazsınız x firmanın ortağıyım bana bu ürünü aldığınızda dair dekont gönderim gibi durumlar olmaya başladı
Kime güveneceğimizi şaşırdık