Normalde buraya yazmamam gerek belkide ama çok karsılasıyoruz. Ben de küçük olaylar için trade yada şikayet açmayı sevmiyorum en iyisi konuyu okuyup biraz ticaret ahlakı kazansın arkadaşlar.
Sen bir ticaret yaptıgını sanıyorsun açık arttırma açıyorsun bunu unutma bir açık arttırma açıyorsan onun 1 liraya gideceğinide düşünüp öyle yapacaksın yemiyorsa açmayacaksın yada başlangıç fiyatını gönlünden geçen rakamdan baslatacaksın zaten senin ürünün iyiyse 100 binide bulur ama 1 liradan kendi malını öldürüp sonrada ona iyi bir para isteyemezsin bekleyemezsin , gelmeyincede ben 3 defa teklif arttırmısım üstüne 6 saat'de beklemişim teklif gelirse yine arttırcam ama bana kalmıs ve bundan sonra sen bana diyemezsin geceden gitti diye başkası olsa eksiyi de verir şikayetide açar ama gerek yok böyle şeylere geceden gitti diyorsun devretmen gereken konuya bakıyorum bu saat olmuş hala sende buna ticaret ahlakı denmez gözün almıyorsa o paraya vermeyi ona göre ayarla yada hiç açık arttırmayla insanları mesgul etmeyin. Çokta bilmiyorsanız ticareti gidin dijital pazarlama eğitimi alın online, ödemesinide ben yapayım ama bu şekilde olmaz ve bu arkadaşlar gördüğüme göre çok türemeye başladı herkes saglıcakla kalsın.