Bu konuda katılıyorum size yani düşük fiyat başlatıp daha sonra istediği fiyat gelmeyince ürün vermeyen çok kişi gördüm . Ayrıca sattığı ürünün arkasında durmayan birçok kişi var R10 , özellikle yazılım konusunda (script) yani işini düzgün yapan çok az insan var . Parayı alınca iş bitti sanıp önemsemeyen vb...