• 23-04-2023, 13:59:43
    #1
    Youtube kanalımda Londra'da ios geliştirici olan Burak Akyalçın ile röportaj yaptık. Özellikle ios geliştiriciliği üzerine yoğunlaşmak isteyen yada yurtdışında yazılımcı olmak isteyen arkadaşlar mutlaka izlemeli iyi seyirler.

    https://www.youtube.com/watch?v=sVKNoDnvu9E
  • 23-04-2023, 14:04:50
    #2
    aga Londra'da bu işleri hindular sana bana birakmazlar. adamlar müthiş zeki ve ekipleri çok sağlam imkanı yok kafa tutulamaz.
  • 23-04-2023, 14:09:49
    #3
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aga Londra'da bu işleri hindular sana bana birakmazlar. adamlar müthiş zeki ve ekipleri çok sağlam imkanı yok kafa tutulamaz.
    Hocam siz böyle düşünmeye devam ederseniz kendinizi bir alanda genişletemez veya yükseltemezsiniz beyninize böyle diyerek yapmam telkini veriyorsunuz. Halbu ki ülkemiz de nice mühendisler nice yazılımcılar var Silikon Vadisinde veya Dünyanın en önde gelen teknoloji firmalarında mühendislerimiz mevcut.
  • 23-04-2023, 14:14:29
    #4
    Levent13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz böyle düşünmeye devam ederseniz kendinizi bir alanda genişletemez veya yükseltemezsiniz beyninize böyle diyerek yapmam telkini veriyorsunuz. Halbu ki ülkemiz de nice mühendisler nice yazılımcılar var Silikon Vadisinde veya Dünyanın en önde gelen teknoloji firmalarında mühendislerimiz mevcut.
    hocam hiç londrada bulundun mu? bırak londrayı uk'De hiç bulundunuz mu 4 yılım geçti orada ve işim bu yazılımcılık. adamlar çekirdekten yetişme gibi. bizim Türk halkı japonlara hangi gözle bakıyorsa yani japonlar çok zeki bilmemne ingiltereliler hindulara aynı şekilde bakıyor hatta tapıyorlar. bir çok üniversitede profesörler vs hep hindu ve gerçekten üst seviye insanlar. bizde elle tutulur hiç bir şey yok hocam bırakın bu mühendislik silikon vadisi muhabbetlerini bir tane dünya çapında bir projemiz varmı YOK. ben bu işi orada da yaptım senin en az 3 ay da bitiririm dediğin projeleri adamlar ekipçe 1 gecede demo çıkartıyorlar. boşver reis. neyin ne olduğunu iyi biliyorum ben üzülerek söylüyorum ki bizim silikon vadisindekiler demek ki yayıyolar
  • 23-04-2023, 14:55:07
    #5
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hiç londrada bulundun mu? bırak londrayı uk'De hiç bulundunuz mu 4 yılım geçti orada ve işim bu yazılımcılık. adamlar çekirdekten yetişme gibi. bizim Türk halkı japonlara hangi gözle bakıyorsa yani japonlar çok zeki bilmemne ingiltereliler hindulara aynı şekilde bakıyor hatta tapıyorlar. bir çok üniversitede profesörler vs hep hindu ve gerçekten üst seviye insanlar. bizde elle tutulur hiç bir şey yok hocam bırakın bu mühendislik silikon vadisi muhabbetlerini bir tane dünya çapında bir projemiz varmı YOK. ben bu işi orada da yaptım senin en az 3 ay da bitiririm dediğin projeleri adamlar ekipçe 1 gecede demo çıkartıyorlar. boşver reis. neyin ne olduğunu iyi biliyorum ben üzülerek söylüyorum ki bizim silikon vadisindekiler demek ki yayıyolar
    UK'de bulunmadım Fakat USA'da bulundum. Fakat söylemleriniz ile kendi insanlarımızı kötülüyorsunuz ben bu anlamı çıkardım. Hindulara birşey dediğim yok aslında ben başka bir anlam da yazdım fakat siz farklı anlamışsınız hocam.
  • 23-04-2023, 14:59:51
    #6
    yerli yurtdışına satılan oyun projelerine bakın bence. ön yargılı olmamak gerek. tamam belki diğerleri ile rekabet biraz zor olabilir. ama başarısız olacağınız anlamına gelmez
  • 23-04-2023, 15:00:18
    #7
    Levent13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UK'de bulunmadım Fakat USA'da bulundum. Fakat söylemleriniz ile kendi insanlarımızı kötülüyorsunuz ben bu anlamı çıkardım. Hindulara birşey dediğim yok aslında ben başka bir anlam da yazdım fakat siz farklı anlamışsınız hocam.
    hocam farklı anlayacak bir durum yok herşey eğitim ile alakalı. söylemeye çalıştığım ve vurgulamaya çalıştığım şeyde bu. doğru düzgün bir laboratuvar ortamımız yok eğitimi kitaplardan ibaret olarak öğreniyoruz. herşeyi teoride görenle pratikte tecrübe edinen arasında muazzam farklar var. hatırlayın lütfen pc laboratuvarlarında ki pcleri bir çoğu milattan önce kalma cihazlar. okulların bir çoğunda hala vb 6 gosteriliyor. robotik programlama adı altında hazır sistemler çocuklara veriliyor. neyse hocam ben size ne anlatayım. herşey mükemmel diyorsanız daha söyleyecek bir şeyim yok malesef. olayı tartışma ortamına çekmiyorum yanlış anlama ama gerçeklerde ortada. keşke bizlerde bu bahsi geçen yerler gibi olabilsek ama kısa vadede çok zor gibi geliyor önce kafalar değişmeli. eğitime verilen önem artmalı ve bir çok şey güncellenmeli.
  • 23-04-2023, 15:01:14
    #8
    Levent13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UK'de bulunmadım Fakat USA'da bulundum. Fakat söylemleriniz ile kendi insanlarımızı kötülüyorsunuz ben bu anlamı çıkardım. Hindulara birşey dediğim yok aslında ben başka bir anlam da yazdım fakat siz farklı anlamışsınız hocam.
    Yav hocam adamın bizim insanımızı kötülediği bir durumu nasıl çıkardın çok merak ediyorum.

    Hindistan, İngiltere'nin sömürgesi olarak yaşamış bir devlet.

    Sömürgeciliğin içerisinde asimile ve diğer politikalar için İngilizler kendi dillerini, matematik, fizik gibi bilimleri de belki bilerek belki bilmeyerek çok iyi derecede öğretmiş durumda.

    Yılların geçmesi ile birlikte sömürgecilik başta olmak üzere gelişen çeşitli bağlar, teknolojinin gelişimi vs ile;

    Hindistanlılar İngiltere'de yazılım sektöründe tekel kişiler olmuş.

    1.5 milyar nüfustan en iyilerini yani matematik ve dil biliminde en iyi olanlarını adamlar beyin göçü olarak almış.

    Bizimkilerin dil aile grubu farklı olmasının yanı sıra ingilizceyi kavramamız da zor

    İşin içine matematik, fizik gibi bilimler de girince çok daha farklı bir noktaya evriliyor.

    Hal böyle ki bizim gurbetçiler nasıl bir ülkeye gidip gel burada para çok sen de bu ülkenin bu bölgesinde iş yap para kazan referans olayım mantıgı ile hareket etmişse İngiltere de de en güçlü yazılımcı lobisi Hindularda...

    Adam bu gerçekleri dile getirdiği için niye kendi insanımızı kötülemiş olsun.

    Bir hindistanlının Almanya'da tavuk döner satacağım demesi...

    Milletin ona Türkler orada sana tavuk döner işini bırakmaz onlar bu işin üstadı

    Demesi adamın hinduları kötülemesi anlamına mı geliyor.