Hocam siz böyle düşünmeye devam ederseniz kendinizi bir alanda genişletemez veya yükseltemezsiniz beyninize böyle diyerek yapmam telkini veriyorsunuz. Halbu ki ülkemiz de nice mühendisler nice yazılımcılar var Silikon Vadisinde veya Dünyanın en önde gelen teknoloji firmalarında mühendislerimiz mevcut.
hocam hiç londrada bulundun mu? bırak londrayı uk'De hiç bulundunuz mu 4 yılım geçti orada ve işim bu yazılımcılık. adamlar çekirdekten yetişme gibi. bizim Türk halkı japonlara hangi gözle bakıyorsa yani japonlar çok zeki bilmemne ingiltereliler hindulara aynı şekilde bakıyor hatta tapıyorlar. bir çok üniversitede profesörler vs hep hindu ve gerçekten üst seviye insanlar. bizde elle tutulur hiç bir şey yok hocam bırakın bu mühendislik silikon vadisi muhabbetlerini bir tane dünya çapında bir projemiz varmı YOK. ben bu işi orada da yaptım senin en az 3 ay da bitiririm dediğin projeleri adamlar ekipçe 1 gecede demo çıkartıyorlar. boşver reis. neyin ne olduğunu iyi biliyorum ben üzülerek söylüyorum ki bizim silikon vadisindekiler demek ki yayıyolar