hocam hiç londrada bulundun mu? bırak londrayı uk'De hiç bulundunuz mu 4 yılım geçti orada ve işim bu yazılımcılık. adamlar çekirdekten yetişme gibi. bizim Türk halkı japonlara hangi gözle bakıyorsa yani japonlar çok zeki bilmemne ingiltereliler hindulara aynı şekilde bakıyor hatta tapıyorlar. bir çok üniversitede profesörler vs hep hindu ve gerçekten üst seviye insanlar. bizde elle tutulur hiç bir şey yok hocam bırakın bu mühendislik silikon vadisi muhabbetlerini bir tane dünya çapında bir projemiz varmı YOK. ben bu işi orada da yaptım senin en az 3 ay da bitiririm dediğin projeleri adamlar ekipçe 1 gecede demo çıkartıyorlar. boşver reis. neyin ne olduğunu iyi biliyorum ben üzülerek söylüyorum ki bizim silikon vadisindekiler demek ki yayıyolar
UK'de bulunmadım Fakat USA'da bulundum. Fakat söylemleriniz ile kendi insanlarımızı kötülüyorsunuz ben bu anlamı çıkardım. Hindulara birşey dediğim yok aslında ben başka bir anlam da yazdım fakat siz farklı anlamışsınız hocam.