Dün oynanan Eskişehir maçından galip ayrılmamızdan sonra maça ait topicde çok sayıda Beşiktaşlı arkadaşın Beşiktaş şampiyon olduğu taktirde yada Türkiye kupasını aldığı taktirde seçtikleri Beşiktaşlı arkadaşlara çeşitli ikramlarda bulunacaklarını yazdılar.Kimisi şaka olarak algıyabilir ama arkadaşlar sanırım yazdıklarında ciddiydiler.Bende istiyorum ki vereceğimiz ikramları düzenli bir şekilde bu başlık altında listeleyelim.Ve yine kendi aramızda seçeceğimiz arkadaşlara bunları paylaştırabiliriz.Eğer sizde onaylıyorsanız konumuz şimdiden hayırlı olsun.
Lütfen görüşünüzü bildirin ki ona göre ya konuyu kapatırız yada hep beraber bir iş yapabiliriz.
Beşiktaşa gönül verenler buraya ...
10
●753
- 27-04-2009, 13:43:56
- 27-04-2009, 18:21:16Banada ilk şaka gibi geldi ama baktım gerçekten arkadaşlarımız ciddi

Konu iyi olmuş sağol arkadaşım, hediye vermek isteyenler yazarlarsa daha tertipli olur. - 27-04-2009, 18:34:56Şaka değil, sözümüz söz. Fakat bir konu altından gitmesin, nasıl barda olsaydık bira ısmarlardım, kahvede olsak çay. Bu da onun gibi bir şey işte, o yüzden konuda toplanmasını gereksiz buluyorum.
Dua edin yeter
- 27-04-2009, 19:19:51Üyeliği durduruldu

GELİYORUZ
bende hediye için birşeyler düşünüyorum
- 27-04-2009, 19:38:30Üyeliği durdurulduBen ordaki mesajımı aynen buraya aktarmak isterim ;
"Bende buradan açıklıyorum ;
Başta şunu söyleyeyim ki TS 'liyim. Fakat gel görelim ki, bu yıl TS olmaz ise ki olamayacak (haketmiyoruz) sonuna kadar BJK 'nın destekçesiyim. Bu yüzden ;
Eğer BJK şampiyon olursa 4 silver üyelik vereceğim. Benden de bu gelsin
"
BJK 'yı gönülden destekliyorum. - 27-04-2009, 20:01:49



