• 27-04-2009, 13:43:56
    #1
    Dün oynanan Eskişehir maçından galip ayrılmamızdan sonra maça ait topicde çok sayıda Beşiktaşlı arkadaşın Beşiktaş şampiyon olduğu taktirde yada Türkiye kupasını aldığı taktirde seçtikleri Beşiktaşlı arkadaşlara çeşitli ikramlarda bulunacaklarını yazdılar.Kimisi şaka olarak algıyabilir ama arkadaşlar sanırım yazdıklarında ciddiydiler.Bende istiyorum ki vereceğimiz ikramları düzenli bir şekilde bu başlık altında listeleyelim.Ve yine kendi aramızda seçeceğimiz arkadaşlara bunları paylaştırabiliriz.Eğer sizde onaylıyorsanız konumuz şimdiden hayırlı olsun.
    Lütfen görüşünüzü bildirin ki ona göre ya konuyu kapatırız yada hep beraber bir iş yapabiliriz.
  • 27-04-2009, 18:21:16
    #2
    Banada ilk şaka gibi geldi ama baktım gerçekten arkadaşlarımız ciddi
    Konu iyi olmuş sağol arkadaşım, hediye vermek isteyenler yazarlarsa daha tertipli olur.
  • 27-04-2009, 18:34:56
    #3
    Şaka değil, sözümüz söz. Fakat bir konu altından gitmesin, nasıl barda olsaydık bira ısmarlardım, kahvede olsak çay. Bu da onun gibi bir şey işte, o yüzden konuda toplanmasını gereksiz buluyorum.
    Dua edin yeter
  • 27-04-2009, 19:11:17
    #4
    Bence uygun , şampiyon olalımda gerisi önemli değil
  • 27-04-2009, 19:19:51
    #5
    Üyeliği durduruldu

    GELİYORUZ



    bende hediye için birşeyler düşünüyorum
  • 27-04-2009, 19:38:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben ordaki mesajımı aynen buraya aktarmak isterim ;

    "Bende buradan açıklıyorum ;

    Başta şunu söyleyeyim ki TS 'liyim. Fakat gel görelim ki, bu yıl TS olmaz ise ki olamayacak (haketmiyoruz) sonuna kadar BJK 'nın destekçesiyim. Bu yüzden ;

    Eğer BJK şampiyon olursa 4 silver üyelik vereceğim. Benden de bu gelsin "

    BJK 'yı gönülden destekliyorum.
  • 27-04-2009, 20:01:49
    #7
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ordaki mesajımı aynen buraya aktarmak isterim ;

    "Bende buradan açıklıyorum ;

    Başta şunu söyleyeyim ki TS 'liyim. Fakat gel görelim ki, bu yıl TS olmaz ise ki olamayacak (haketmiyoruz) sonuna kadar BJK 'nın destekçesiyim. Bu yüzden ;

    Eğer BJK şampiyon olursa 4 silver üyelik vereceğim. Benden de bu gelsin "

    BJK 'yı gönülden destekliyorum.
    Dostum sen bana 1 aylık gold ver anlaşalım
  • 28-04-2009, 04:29:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu şene Allahın izni ile Beşiktaşımız Şampiyon olacak bunu canı gönülden istiyorum gerçekten bir beşiktaşlı olarak hatta derim istanbuldaki arkadaşlar bir araya gelerek bir maça gidelim
  • 28-04-2009, 05:19:09
    #9
    Üyeliği durduruldu


    burdayız