Ben ordaki mesajımı aynen buraya aktarmak isterim ;

"Bende buradan açıklıyorum ;

Başta şunu söyleyeyim ki TS 'liyim. Fakat gel görelim ki, bu yıl TS olmaz ise ki olamayacak (haketmiyoruz) sonuna kadar BJK 'nın destekçesiyim. Bu yüzden ;

Eğer BJK şampiyon olursa 4 silver üyelik vereceğim. Benden de bu gelsin "

BJK 'yı gönülden destekliyorum.