Konu
Beşiktaşa gönül verenler buraya ...
27-04-2009, 18:34:56
#3
maviyalniz
Şaka değil, sözümüz söz. Fakat bir konu altından gitmesin, nasıl barda olsaydık bira ısmarlardım, kahvede olsak çay. Bu da onun gibi bir şey işte, o yüzden konuda toplanmasını gereksiz buluyorum.
Dua edin yeter