Şaka değil, sözümüz söz. Fakat bir konu altından gitmesin, nasıl barda olsaydık bira ısmarlardım, kahvede olsak çay. Bu da onun gibi bir şey işte, o yüzden konuda toplanmasını gereksiz buluyorum.
Dua edin yeter