Ben ordaki mesajımı aynen buraya aktarmak isterim ;
"Bende buradan açıklıyorum ;
Başta şunu söyleyeyim ki TS 'liyim. Fakat gel görelim ki, bu yıl TS olmaz ise ki olamayacak (haketmiyoruz) sonuna kadar BJK 'nın destekçesiyim. Bu yüzden ;
Eğer BJK şampiyon olursa 4 silver üyelik vereceğim. Benden de bu gelsin

"
BJK 'yı gönülden destekliyorum.
Dostum sen bana 1 aylık gold ver anlaşalım

