Dün oynanan Eskişehir maçından galip ayrılmamızdan sonra maça ait topicde çok sayıda Beşiktaşlı arkadaşın Beşiktaş şampiyon olduğu taktirde yada Türkiye kupasını aldığı taktirde seçtikleri Beşiktaşlı arkadaşlara çeşitli ikramlarda bulunacaklarını yazdılar.Kimisi şaka olarak algıyabilir ama arkadaşlar sanırım yazdıklarında ciddiydiler.Bende istiyorum ki vereceğimiz ikramları düzenli bir şekilde bu başlık altında listeleyelim.Ve yine kendi aramızda seçeceğimiz arkadaşlara bunları paylaştırabiliriz.Eğer sizde onaylıyorsanız konumuz şimdiden hayırlı olsun.
Lütfen görüşünüzü bildirin ki ona göre ya konuyu kapatırız yada hep beraber bir iş yapabiliriz.