• 20-04-2023, 22:40:53
    #1
    Bu Elon rahat durmuyor mahsun abimin mavi tikini almış 🤣


    https://twitter.com/RoportajAdam/sta...VTVXeY4ZA&s=19
  • 20-04-2023, 22:43:32
    #2
    elon gates
  • 20-04-2023, 22:44:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
    yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
    pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
    bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
    gereksiz bir paylaşım olmuş.
    umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
  • 20-04-2023, 22:44:31
    #4
    forumda da yok 🤣
  • 20-04-2023, 22:44:57
    #5
    Aylık 150₺ ödeme yaparak herkes Mavi Tik alabiliyor hocam
    Twitter Blue adlı özellik bunun için geldi

    Hiç olumlu görmesemde bu davranışı elon abi twitterı aldığı parayı çıkartmanın derdinde
    • Cnky
    • TarikDak
    • oldyus
    Cnky, oldyus ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 20-04-2023, 22:45:26
    #6
    @mahsunkaraca;
  • 20-04-2023, 22:45:30
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mavi tik ücretli oldu tamamen artık.
  • 20-04-2023, 22:46:13
    #8
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
    yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
    pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
    bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
    gereksiz bir paylaşım olmuş.
    umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
    ülkenin temsili mahsun hocama kaldıysa işimiz var hocam önce dünyaya karşı bizi resmi olarak temsil eden tübitaktan başlamak lazım işe adamlar bundan bir kaç yıl öncesine kadar üzüm hoşafını birinci seçmişlerdi
  • 20-04-2023, 22:48:42
    #9
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hahaha güldüm buna, sondaki ucuza versinler de iyiydi.