elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
gereksiz bir paylaşım olmuş.
umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.