elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
gereksiz bir paylaşım olmuş.
umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
ülkenin temsili mahsun hocama kaldıysa işimiz var hocam önce dünyaya karşı bizi resmi olarak temsil eden tübitaktan başlamak lazım işe adamlar bundan bir kaç yıl öncesine kadar üzüm hoşafını birinci seçmişlerdi