• 20-04-2023, 22:48:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkenin temsili mahsun hocama kaldıysa işimiz var hocam önce dünyaya karşı bizi resmi olarak temsil eden tübitaktan başlamak lazım işe adamlar bundan bir kaç yıl öncesine kadar üzüm hoşafını birinci seçmişlerdi

    hocam benim hoşafla işim olmaz.

    benim favorim : papaz eriğini , müslüman eriğine çevirip , birinci olan projedir.
    kusura kalma , kimse o projenin eline su dökemez.

    ama çok şükür hala gururla Ne Mutlu Türk'üm Diyene , diyebiliyorum. Eski güzel günler yakındır
  • 20-04-2023, 22:49:44
    #11
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    @mahsunkaraca; o kadar Duolingo sattım ama şöyle akıcı İngilizce konuşamadım. Muazzam gerçekten.
  • 20-04-2023, 22:50:47
    #12
    Ücretli mavi tık almayan herkesin alacaklar zaten 😅 🤣
  • 20-04-2023, 22:51:25
    #13
    oldyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Elon rahat durmuyor mahsun abimin mavi tikini almış 🤣


    https://twitter.com/RoportajAdam/sta...VTVXeY4ZA&s=19
    İllegal hayatlar filminden sonra Elon galiba işi ciddi sandı
  • 20-04-2023, 22:55:37
    #14
    gülme krizi abi harbiden twitter saçmaladı baya
  • 20-04-2023, 23:10:47
    #15
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
    yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
    pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
    bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
    gereksiz bir paylaşım olmuş.
    umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
    malesef senin kullanıcagın oy benimkini götürücek
  • 20-04-2023, 23:18:05
    #16
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
    yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
    pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
    bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
    gereksiz bir paylaşım olmuş.
    umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
    kesinlikle katılıyorum hocam size(!) hükümet yetersiz kalır derhal gizli görev ajanları, mit olaya el atmalı ve derhal geniş çaplı soruşturma başlatılmalı(!)
    alt tarafı mizah bu hocam skeçlerine gülüyorsanız gülüp geçin gülmüyorsanız gülmeyin bu kadar basit ne hükümetiD biz de sizin gibi insanları görünce şiddetle kınıyoruz
  • 21-04-2023, 01:34:43
    #17
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
    yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
    pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
    bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
    gereksiz bir paylaşım olmuş.
    umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
    Tamam
  • 21-04-2023, 12:03:28
    #18
    interaktifhzmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim hoşafla işim olmaz.

    benim favorim : papaz eriğini , müslüman eriğine çevirip , birinci olan projedir.
    kusura kalma , kimse o projenin eline su dökemez.

    ama çok şükür hala gururla Ne Mutlu Türk'üm Diyene , diyebiliyorum. Eski güzel günler yakındır
    Senin gibi biri ile aynı ülkede yaşadığım için ben utanç duyuyorum.