elon musk'ı etiketliyerek bir şey yaptıklarını sanıyorlar.
yaptığı komedik sekçleri severim , ancak bu denli Türkiye ve Türk halkını yerlere vuracak herhangi bir hareketi şiddetle kınarım.
pazarcı esnaf bile bundan bin kat daha iyi ingilizce konuşuyor.
bir yabancı dili bilmiyorsan o dilde konuşmayacaksın ve konuşmaya çalışmayacaksın.
gereksiz bir paylaşım olmuş.
umarım en kısa sürede hükümetten birileri bu tür konulara el atar.
kesinlikle katılıyorum hocam size(!) hükümet yetersiz kalır derhal gizli görev ajanları, mit olaya el atmalı ve derhal geniş çaplı soruşturma başlatılmalı(!)
alt tarafı mizah bu hocam skeçlerine gülüyorsanız gülüp geçin gülmüyorsanız gülmeyin bu kadar basit ne hükümeti

D biz de sizin gibi insanları görünce şiddetle kınıyoruz