Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin gibi biri ile aynı ülkede yaşadığım için ben utanç duyuyorum.

amin !!!

bende senin gibilerinden , ama ne yaparsın , nefes alan biri olarak sayılıyorsun.
korkma , aramızda sen gibilerine de yer var