Cumhurbaşkanı Erdoğan, ilk 2 Togg aracını teslim aldı
32
●2.572
- 03-04-2023, 18:40:53Togg da pekala zırhlı üretilebilir, bunda bir engel yok. Zırhlı araca da binmeyebilir, zaten şunun şurasında 45 günlük bir görevi kaldı. Madem sizde binmeyeceğini düşünüyorsunuz herkes gibi, o halde bu togg teslim edildi şovunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Binilmeyecek bir aracın tahsis edilmesi sizce de anormal olmuyor mu? Bakın zırhlı araç mevzusuna girmiyorum bile, madem aracın zırhı koruyor kendisini, o halde neden 1500 koruma maaş alıyor ve yüzlerce araç beraberinde yakıt harcıyor, bu araçlara astronomik kiralar ödeniyor demiyorum bile. Seçim zamanı olan basit bir şov olmuş kısacası, şimdi anlam verebildiniz mi?kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 18:52:12cumhur başkanının kendi parasını verip aldıgı kişisel aracı "Togg da pekala zırhlı üretilebili " pekala nasıl üretiyorsun öyle boyacı küpümü sok çıkar zırhlı olsun , 1500 koruma ve yüzlerce araç oldugu bilgisini nereden aldın yahut diger liderler bisiklete mi biniyor ki illa yazma geregi duyuyorsun ?BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 18:57:18Parasını vermişse ne yaparsa yapsın, madem vermiş o halde sorun yok tabi herkes gibi sıraya girse daha iyi olurdu. 1500 koruma ve yüzlerce araç mevzusunu işkembeden salladım, çok cahilim çünkü paçalardan akıyor cahillik. Her araç zırhlı şekilde üretilebilir, aracın yürüyen aksamına dokunulmasına pek gerek olan bir uygulama değil. Bisikletle giden onlarca Bakan ve Başbakan var Avrupa da, bilmeden boş yorum yazmak hoşunuza gidiyor. Yazma gereği duyuyorum çünkü canım yazmak istedi, izin mi alacaktım?aspnetturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse ben kimim demiyor arkadaş, hep bir hadsizlik. - 03-04-2023, 19:03:47mesele izin alman deil forum sitesinde yanlış bilgiler vermen yoksa ne istiyorsan yaz kimsenin itirazı olamaz ...BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 19:11:35Yanlış bilgiler nedir? Bir açıklayınca bizde öğrenelim üstün bilgilerinizi bizden esirgemeyin.aspnetturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 19:28:07İlkokul düzeyinde hesap yaparsam daha kolay anlaşılır demiştim ama başarılı olamamış demek. Önce Türkçe öğrenmeni tavsiye ederim, güzel dildir. Bir araç yeni üretiliyorken zırhlı şekilde üretilmesi daha mantıklı zaten, üretildikten sonra zor olur. Tüm çıkan araçlar zırhlı olsun demiyoruz bak tane tane anlatayım. bu boş lafları bırakamadınız gitti, kim konuşuluyor Erdoğan, oooo tamam o zaman ne yapalım? Karşı tarafa Kemalci diyelim, avanesi diyelim, şakirtleri muhibbanları falan da diyelim hatta, belki İnceciyim veya Oğancıyım bilader sana mı soracağım? Erdoğan yazılan her yere anti Kemal propagandası yapmasanız olmuyor, sanki Kemal diye bir isim zikredilmiş, bir yerde adı geçmiş gibi hemen hooop atlayın üzerine. Bu cehaletinle çok eleştiririm kalbin kırılır dedim, asarım keserim desem tehdit diyeceğiz anlayacağız ama daha bunun ayrımının farkında değilsin. Sen içi boş siyasi propaganda yapmaya devam et, seninle daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum, engelliyorum ve azıcık laftan anlıyorsan alıntılama yazılarımı. Git öte tarafta oyna bak bir sürü konu var, az ötede başka bir şeyleri eleştirenler vardır oralara bak, benimle uğraşma hadi vaktimi harcama benim.aspnetturkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2023, 19:35:50sinancı yahut ümüt taraftarı oldugun yazdıgın ilkokul düzeyi yazılarıdan,cevaplarından belliydiBetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse uzatmayalım yalan ile abad olunmaz...
- 03-04-2023, 19:43:53Aferin sana, ne güzel ötekileştiriyorsun insanları. Ümüt diye eleştirdiğin kişinin destekçileri cevap versin elimi yorup zihnimi seninle kirletemem, alıntılama dedik laftan da anlamıyor yazık. İlkokul düzeyi deyip duruyorsun ama ilkokul düzeyinde yazmayı beceremiyorsun, çok yazık. Senin gibilerden korkup eleştiri hürriyetimi kenara kaldırmam, bu benim vatandaşlık hakkım, ben halkım, beni temsil etsin işimi görsün diye göreve getirdiğim vekil kıldıklarımı da eleştiririm. Erduvan, Kemal, Sinan, Ümüt vs. sen ne dersen de, ben doğru bildiğim yoldan dönmem. Klavyesi olan yazmayı doğru düzgün beceremese bile kendini rezil etse bile yandaşlıktan vazgeçemiyor, çok yazık. Bak laftan anla alıntılama, 5 kere söyletme.