Devlet başkanı olarak zırhlı bir araç tercih etmesini çok ama çok normal karşılıyorum. Togg ile Mercedesi de karşılaştırmanıza anlam veremedim.
Togg da pekala zırhlı üretilebilir, bunda bir engel yok. Zırhlı araca da binmeyebilir, zaten şunun şurasında 45 günlük bir görevi kaldı. Madem sizde binmeyeceğini düşünüyorsunuz herkes gibi, o halde bu togg teslim edildi şovunu nasıl değerlendiriyorsunuz? Binilmeyecek bir aracın tahsis edilmesi sizce de anormal olmuyor mu? Bakın zırhlı araç mevzusuna girmiyorum bile, madem aracın zırhı koruyor kendisini, o halde neden 1500 koruma maaş alıyor ve yüzlerce araç beraberinde yakıt harcıyor, bu araçlara astronomik kiralar ödeniyor demiyorum bile. Seçim zamanı olan basit bir şov olmuş kısacası, şimdi anlam verebildiniz mi?