• 03-04-2023, 17:04:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı olsun
  • 03-04-2023, 17:05:16
    #3
    maşallah diyelim. yakında alanların bolca hikayelerini dinleriz
  • 03-04-2023, 17:09:12
    #4
    Hayırlı olsun. Sn. Cumhurbaskanimizdan inceleme videosu bekliyoruz.
  • 03-04-2023, 17:24:26
    #5
    Yalan ya ne toggu kardeşim karton onlar. Fabrikası olmayan şeyin ürünü mü olur? Mutfakta mi yapmislar güldürme.
  • 03-04-2023, 17:27:48
    #6
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan ya ne toggu kardeşim karton onlar. Fabrikası olmayan şeyin ürünü mü olur? Mutfakta mi yapmislar güldürme.
    Fabrika Bursa'nın Gemlik ilçesinde, Atatürk caddesi üzerinde bulunuyor. Fabrikayı ve üretimi destekleyen Togg Bilişim Vadisi Kocaeli Gebze'de, İleri Teknoloji Merkezi ise Ankara Çankaya'da yer alıyor. Bknz
  • 03-04-2023, 17:30:21
    #7
    KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fabrika Bursa'nın Gemlik ilçesinde, Atatürk caddesi üzerinde bulunuyor. Fabrikayı ve üretimi destekleyen Togg Bilişim Vadisi Kocaeli Gebze'de, İleri Teknoloji Merkezi ise Ankara Çankaya'da yer alıyor. Bknz
    Olayın tüm sürprizini bozdun ama hocam
  • 03-04-2023, 17:32:06
    #8
    Acaba Lüks Alman malı Mercedeslerden inip Togg kullanacak mı gerçekten, bekleyip göreceğiz. Gerçi seçim süreci, kullanırsa da hiç şaşırmam, bu ülkede ne olursa olsun şaşırmayalı çok oluyor. Yerli üretimi yerli üreticiye kazanç, kullanıcıya daha az vergi yükü, halka istihdam sunduğu sürece ve yabancı araçların ithalatı ile doğan cari açığı büyütmediği sürece destekliyorum. Yabancı markalara göre vergisinin çok daha düşük olması gerektiğini, yerlilik oranının da arttırılmasını umuyorum tabi.
  • 03-04-2023, 18:26:10
    #9
    .best ONE 🏆
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba Lüks Alman malı Mercedeslerden inip Togg kullanacak mı gerçekten, bekleyip göreceğiz. Gerçi seçim süreci, kullanırsa da hiç şaşırmam, bu ülkede ne olursa olsun şaşırmayalı çok oluyor. Yerli üretimi yerli üreticiye kazanç, kullanıcıya daha az vergi yükü, halka istihdam sunduğu sürece ve yabancı araçların ithalatı ile doğan cari açığı büyütmediği sürece destekliyorum. Yabancı markalara göre vergisinin çok daha düşük olması gerektiğini, yerlilik oranının da arttırılmasını umuyorum tabi.
    Devlet başkanı olarak zırhlı bir araç tercih etmesini çok ama çok normal karşılıyorum. Togg ile Mercedes’i de karşılaştırmanıza anlam veremedim.