BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba Lüks Alman malı Mercedeslerden inip Togg kullanacak mı gerçekten, bekleyip göreceğiz. Gerçi seçim süreci, kullanırsa da hiç şaşırmam, bu ülkede ne olursa olsun şaşırmayalı çok oluyor. Yerli üretimi yerli üreticiye kazanç, kullanıcıya daha az vergi yükü, halka istihdam sunduğu sürece ve yabancı araçların ithalatı ile doğan cari açığı büyütmediği sürece destekliyorum. Yabancı markalara göre vergisinin çok daha düşük olması gerektiğini, yerlilik oranının da arttırılmasını umuyorum tabi.
Devlet başkanı olarak zırhlı bir araç tercih etmesini çok ama çok normal karşılıyorum. Togg ile Mercedes’i de karşılaştırmanıza anlam veremedim.