BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkokul düzeyinde hesap yaparsam daha kolay anlaşılır demiştim ama başarılı olamamış demek. Önce Türkçe öğrenmeni tavsiye ederim, güzel dildir. Bir araç yeni üretiliyorken zırhlı şekilde üretilmesi daha mantıklı zaten, üretildikten sonra zor olur. Tüm çıkan araçlar zırhlı olsun demiyoruz bak tane tane anlatayım. bu boş lafları bırakamadınız gitti, kim konuşuluyor Erdoğan, oooo tamam o zaman ne yapalım? Karşı tarafa Kemalci diyelim, avanesi diyelim, şakirtleri muhibbanları falan da diyelim hatta, belki İnceciyim veya Oğancıyım bilader sana mı soracağım? Erdoğan yazılan her yere anti Kemal propagandası yapmasanız olmuyor, sanki Kemal diye bir isim zikredilmiş, bir yerde adı geçmiş gibi hemen hooop atlayın üzerine. Bu cehaletinle çok eleştiririm kalbin kırılır dedim, asarım keserim desem tehdit diyeceğiz anlayacağız ama daha bunun ayrımının farkında değilsin. Sen içi boş siyasi propaganda yapmaya devam et, seninle daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum, engelliyorum ve azıcık laftan anlıyorsan alıntılama yazılarımı. Git öte tarafta oyna bak bir sürü konu var, az ötede başka bir şeyleri eleştirenler vardır oralara bak, benimle uğraşma hadi vaktimi harcama benim.
sinancı yahut ümüt taraftarı oldugun yazdıgın ilkokul düzeyi yazılarıdan,cevaplarından belliydi neyse uzatmayalım yalan ile abad olunmaz...