Parasını vermişse ne yaparsa yapsın, madem vermiş o halde sorun yok tabi herkes gibi sıraya girse daha iyi olurdu. 1500 koruma ve yüzlerce araç mevzusunu işkembeden salladım, çok cahilim çünkü paçalardan akıyor cahillik. Her araç zırhlı şekilde üretilebilir, aracın yürüyen aksamına dokunulmasına pek gerek olan bir uygulama değil. Bisikletle giden onlarca Bakan ve Başbakan var Avrupa da, bilmeden boş yorum yazmak hoşunuza gidiyor. Yazma gereği duyuyorum çünkü canım yazmak istedi, izin mi alacaktım?
Kimse ben kimim demiyor arkadaş, hep bir hadsizlik.
mesele izin alman deil forum sitesinde yanlış bilgiler vermen yoksa ne istiyorsan yaz kimsenin itirazı olamaz ...