• 22-04-2009, 22:45:44
    #10
    arkadaşım zahmet olcak ama doktora git istersen.
  • 22-04-2009, 22:48:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle doktora gitmelisin.
    Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var
    Hortumu yiyince rahatlarsın

    Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir.
  • 22-04-2009, 22:53:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle doktora gitmelisin.
    Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var
    Hortumu yiyince rahatlarsın
    Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir.
    Gastritin bi süre sonra ülsere dönüşmesi kuvvetli ihtimaldir, ülserde de mide asidi gelmeyebilir. O durum daha çok reflü için geçerli
  • 22-04-2009, 22:56:29
    #13
    Timur milletten aldıgın paralar çıkıyor haberin olsun şaka tabii bu geçmiş olsun doktoro görün bir an önce
  • 22-04-2009, 23:51:09
    #14
    Reflüdür o mide yanması gideceksin ve sana Renni verecek içini ferahlatacak.
    Bende de Gastirit ve reflü var. Çok dikkat etmek gerek yediğin içmene. Asitli yok, mayalı yok, yağlı yok, et yok (ama yaşadığım yerde temel gıda maddesi mecbur yiyorum, çakıyorum ardından renniyi )
    Aslında tedavisi var reflünün NEXİUM ve Renni kullanıyorsun 3 ay boyunca tabi ki doktor gözetiminde sonra etkisi oluyormuş. Ben 2-3 aydır baya rahatım, nazar değmesin.
    Sende bir gastroloğa git bence.
    Geçmiş olsun.

    Ha unutmadan bol bol su iç, su her şeyin ilacı.