Doktor varmı içinizde miğde yanması sorunu
13
●1.040
- 22-04-2009, 22:48:35Üyeliği durdurulduKesinlikle doktora gitmelisin.
Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var
Hortumu yiyince rahatlarsın
Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir. - 22-04-2009, 22:53:25Üyeliği durdurulduGastritin bi süre sonra ülsere dönüşmesi kuvvetli ihtimaldir, ülserde de mide asidi gelmeyebilir. O durum daha çok reflü için geçerliMacabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2009, 23:51:09Reflüdür o mide yanması gideceksin ve sana Renni verecek içini ferahlatacak.
Bende de Gastirit ve reflü var. Çok dikkat etmek gerek yediğin içmene. Asitli yok, mayalı yok, yağlı yok, et yok (ama yaşadığım yerde temel gıda maddesi mecbur yiyorum, çakıyorum ardından renniyi
)
Aslında tedavisi var reflünün NEXİUM ve Renni kullanıyorsun 3 ay boyunca tabi ki doktor gözetiminde sonra etkisi oluyormuş. Ben 2-3 aydır baya rahatım, nazar değmesin.
Sende bir gastroloğa git bence.
Geçmiş olsun.
Ha unutmadan bol bol su iç, su her şeyin ilacı.

