Kesinlikle doktora gitmelisin.
Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var
Hortumu yiyince rahatlarsın

Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir.