Kesinlikle doktora gitmelisin.
Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var

Hortumu yiyince rahatlarsın
Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir.