Kesinlikle doktora gitmelisin.
Bende "Gastrit, ülser, mide fıtığı ve reflu" var

Hortumu yiyince rahatlarsın

Şaka bir yana mutlaka doktora görün. Büyük ihtimal eger agzına midenden asitli su gelmiyorsa reflu ve ülser yoktur. Ama sırf yanma ise gastrittir.
Gastritin bi süre sonra ülsere dönüşmesi kuvvetli ihtimaldir, ülserde de mide asidi gelmeyebilir. O durum daha çok reflü için geçerli