Reflüdür o mide yanması gideceksin ve sana Renni verecek içini ferahlatacak.
Bende de Gastirit ve reflü var. Çok dikkat etmek gerek yediğin içmene. Asitli yok, mayalı yok, yağlı yok, et yok (ama yaşadığım yerde temel gıda maddesi mecbur yiyorum, çakıyorum ardından renniyi

)
Aslında tedavisi var reflünün NEXİUM ve Renni kullanıyorsun 3 ay boyunca tabi ki doktor gözetiminde sonra etkisi oluyormuş. Ben 2-3 aydır baya rahatım, nazar değmesin.
Sende bir gastroloğa git bence.
Geçmiş olsun.
Ha unutmadan bol bol su iç, su her şeyin ilacı.