Selam Arkadaşlar son günlerde aşşırı derecede miğde yanması sorunu çekiyorum
yediğime içtiğime dikkat ederim lakin özür dileyerek söyliyorum Et yemeği yediğimde ortalama 3 saat sonra Felaket derecede bir yanma geliyor diğer yemeklerde o kadar fazla yanma olmuyor neden içinde et veya kıyma olan bir yemek yediğimde saatlerce beni huzursuz ediyor bu yanma o kadar şiddetliki benim uykum çok ağırdır ve beni rahatca uykudan kaldırabilecek bir şekilde şiddetli..
içinizde miğde yanması yaşayanlar varsa ne gibi pratik çözümlerle bu olaydan kurtulabiliyor
şimdi diceksiniz doktora git muhtemelen yarın giderim ama şu anda ne ederek bu yanmadan kurtulabilirim
Doktor varmı içinizde miğde yanması sorunu
13
●1.040
- 22-04-2009, 02:44:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bendede vardı ama anlattığın kadar şiddetli değildi . Galiba o ara fazla stresten kaynaklanıyordu. Dediğin gibi yanma oluyordu.Doktor küçük mide hapları var onlardan verdi düzenli olarak kullandım geçti.
Şimdi ara ara oluyor çok tatlı mümkünse bal yiyorum hemen geçiyor. Şerbet yap iç yada bal ye . Hatta 1 baydak çay içine 3 kaşık bal katıp iç. Ama tabi yinede bilen biri cevap verse daha sağlıklı olur.Benim işimi görüyor tatlı ama sana kötü gelir falan orasına karışmam. Sağlık ciddi iş. - 22-04-2009, 02:48:01Al bendende o kadar, yemege sos ıcın yapılan baharatla kızartılmıs yagı yedıgımde mıdem asırı derecede yanıyor, dayanamıyorum, maden sodası ıcerim geçmez, süt içerim geçmez en son çareyi istifra etmekte bulurum ve ertesi güne sanki o yagı hıc yememiş gibi uyanırım. bunu yapmassam 1 hafta cekiyorum...
ama artık dıkkat edıyorum, ıcınde baharatla kızartılmıs yag varsa yemıyorum... - 22-04-2009, 02:56:13bak o anlattığın süt olayını duydumCpt_HooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süt içince ufaktan bir kaç dakkalık faydası oldu ama hemen yine yanmaya başladı bende 1lt sütü içtim bu sefer miğdem bulanmaya başladı
- 22-04-2009, 02:56:55haklısın ama önemli olan bu geceyi bi atlatabilsem yarın zaten gidecem önemli olan bugecepixeel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2009, 22:41:39Üyeliği durdurulduTalcid at bi tablet yarım saate bişeyin kalmaz. Yalnız kullanımı normal hap gibi değil, ağzında bekletmen gerekli yani 5-10dk süre boyunca beklet o kendiliğinden erir zaten. Kaynağı da 2 şey olabilir birincisi stres (özellikle aşk acısı çok pis yapar
) ikincisi de yemek tarzına bağlı olarak midenin yeterli mukus üretememesinden dolayı kaynaklanabilecek bi erken ülser başlangıcı olabilir diye tahmin ediyorum. Yarın doktora gitmen çok daha faydalı olacaktır
