Al bendende o kadar, yemege sos ıcın yapılan baharatla kızartılmıs yagı yedıgımde mıdem asırı derecede yanıyor, dayanamıyorum, maden sodası ıcerim geçmez, süt içerim geçmez en son çareyi istifra etmekte bulurum ve ertesi güne sanki o yagı hıc yememiş gibi uyanırım. bunu yapmassam 1 hafta cekiyorum...
ama artık dıkkat edıyorum, ıcınde baharatla kızartılmıs yag varsa yemıyorum...