Bendede vardı ama anlattığın kadar şiddetli değildi . Galiba o ara fazla stresten kaynaklanıyordu. Dediğin gibi yanma oluyordu.Doktor küçük mide hapları var onlardan verdi düzenli olarak kullandım geçti.

Şimdi ara ara oluyor çok tatlı mümkünse bal yiyorum hemen geçiyor. Şerbet yap iç yada bal ye . Hatta 1 baydak çay içine 3 kaşık bal katıp iç. Ama tabi yinede bilen biri cevap verse daha sağlıklı olur.Benim işimi görüyor tatlı ama sana kötü gelir falan orasına karışmam. Sağlık ciddi iş.