CV'lerin %90'ı işkur sorusu olmuş
4
●292
- 19-03-2023, 16:05:32İhtiyacı olan belirli dönemde destek alsın tamam da adamlar seri üretime geçmiş artık, hepside bmw jeeple geziyor, ilginç. Hem fahiş zamlar yapıp hem de benim vergimle eleman çalıştırıyorlar üstelik hepsi milyon dolarlık varlıklara sahip işletmeler.cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 16:07:09maalesef öyle her yer, tanıdığım bir arkadaşım eskiden sigortası olduğu için işe alınmadıtrk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 16:11:14Bilişim sektöründe 6 ay asgari ücret desteği var da..
Burada olan çalışana oluyor. 6 aylık süreçte para alıyor asgari de olsa da yada misal kurum asgarisini işkurdan kalanını elden veriyor çalışana ama sgk yok. Var ama yok. Stajer sigortası gibi bişi GSS ödüyorlar. SGK prim işlemiyor
