• 19-03-2023, 16:02:50
    #1
    Kurumsal firmaların cvlerine bakıyorum, yok son 90 gün içinde sigorta oldunuz mu yok işkur kaydinız var mı? Alayı böyle, özel sektörün maaşını da devlet yani biz mi ödüyoruz oluyor şimdi?
  • 19-03-2023, 16:03:54
    #2
    işletmeler işçiyi işkura kayıt edip destek alıyorlar devletten maaş konusunda diye biliyorum.
  • 19-03-2023, 16:05:32
    #3
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletmeler işçiyi işkura kayıt edip destek alıyorlar devletten maaş konusunda diye biliyorum.
    İhtiyacı olan belirli dönemde destek alsın tamam da adamlar seri üretime geçmiş artık, hepside bmw jeeple geziyor, ilginç. Hem fahiş zamlar yapıp hem de benim vergimle eleman çalıştırıyorlar üstelik hepsi milyon dolarlık varlıklara sahip işletmeler.
  • 19-03-2023, 16:07:09
    #4
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhtiyacı olan belirli dönemde destek alsın tamam da adamlar seri üretime geçmiş artık, hepside bmw jeeple geziyor, ilginç. Hem fahiş zamlar yapıp hem de benim vergimle eleman çalıştırıyorlar üstelik hepsi milyon dolarlık varlıklara sahip işletmeler.
    maalesef öyle her yer, tanıdığım bir arkadaşım eskiden sigortası olduğu için işe alınmadı
  • 19-03-2023, 16:11:14
    #5
    Web Tasarım ve Yazılım
    Bilişim sektöründe 6 ay asgari ücret desteği var da..
    Burada olan çalışana oluyor. 6 aylık süreçte para alıyor asgari de olsa da yada misal kurum asgarisini işkurdan kalanını elden veriyor çalışana ama sgk yok. Var ama yok. Stajer sigortası gibi bişi GSS ödüyorlar. SGK prim işlemiyor