Bilişim sektöründe 6 ay asgari ücret desteği var da..
Burada olan çalışana oluyor. 6 aylık süreçte para alıyor asgari de olsa da yada misal kurum asgarisini işkurdan kalanını elden veriyor çalışana ama sgk yok. Var ama yok. Stajer sigortası gibi bişi GSS ödüyorlar. SGK prim işlemiyor