Kurumsal firmaların cvlerine bakıyorum, yok son 90 gün içinde sigorta oldunuz mu yok işkur kaydinız var mı? Alayı böyle, özel sektörün maaşını da devlet yani biz mi ödüyoruz oluyor şimdi?