işletmeler işçiyi işkura kayıt edip destek alıyorlar devletten maaş konusunda diye biliyorum.
İhtiyacı olan belirli dönemde destek alsın tamam da adamlar seri üretime geçmiş artık, hepside bmw jeeple geziyor, ilginç. Hem fahiş zamlar yapıp hem de benim vergimle eleman çalıştırıyorlar üstelik hepsi milyon dolarlık varlıklara sahip işletmeler.