İhtiyacı olan belirli dönemde destek alsın tamam da adamlar seri üretime geçmiş artık, hepside bmw jeeple geziyor, ilginç. Hem fahiş zamlar yapıp hem de benim vergimle eleman çalıştırıyorlar üstelik hepsi milyon dolarlık varlıklara sahip işletmeler.
maalesef öyle her yer, tanıdığım bir arkadaşım eskiden sigortası olduğu için işe alınmadı