• 15-03-2023, 22:35:38
    #1
    Selamlar, forumda ne kadar sürede çevre yaptınız? Şahsen ben hâlâ yapamadım. Ne güzel çoğu kişi hem beraber iş yapıyor hem de beraber iş öğreniyor. Ben ise yalnız kurt devam. ☺
  • 15-03-2023, 22:37:18
    #2
    yilmazsocial.com
    1 kişiye bile mesaj atmadım belki beraber iş yapalım diye kendiliğinden gelişir o olaylar
  • 15-03-2023, 22:38:24
    #3
    17 yılda binlerce ticaret ve binlerce farklı arkadaş dost kazandım. Türkiye'nin hemen hemen her ilinden ilçesinden tanıdıklarım oluştu bir telefon kadar uzağımda..
    Forumda tanışıp ticaret yapıp memleketime gelince beni arayan ailesiyle beraber misafir ettiğim insanlar oldu..
    Şuan r10'da gerek ticaret hacimleri gerek yaptıkları işlerle en ön planda olan üyelerin neredeyse büyük kısmı ile arkadaşız dostuz..
    Her zaman söylüyorum r10 koca bir hazine sandığıdır açmasını bilene..
    İyiki varsın r10
  • 15-03-2023, 22:39:44
    #4
    Benim genelde çevren r10 a geliyor ama r10 dan daha çevre yapmadım buluşma vs dahil ama nasip olursa ilerde illaki denk gelip buluşuruz bir etkinlik olsun eğlence makara şamata vs çünkü herşey iş değil 😌
  • 15-03-2023, 22:41:32
    #5
    Qui non proficit, deficit
    İlk 7 ayda iyi kötü bir çevre ve müşteri portföyü yapmıştım şimdi hala çalıştığımız müşteriler var. Onun dışında geçtiğim yılın sonlarına doğru da baya bir network geliştirdim.
  • 15-03-2023, 22:42:51
    #6
    tanıdığım adam gibi 4 5 kişi vardı onlarda selam sabahı kesti çoğu para kazanıyım yeter derdinde menfaatci çok var
  • 15-03-2023, 23:03:27
    #7
    yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kişiye bile mesaj atmadım belki beraber iş yapalım diye kendiliğinden gelişir o olaylar


    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yılda binlerce ticaret ve binlerce farklı arkadaş dost kazandım. Türkiye'nin hemen hemen her ilinden ilçesinden tanıdıklarım oluştu bir telefon kadar uzağımda..
    Forumda tanışıp ticaret yapıp memleketime gelince beni arayan ailesiyle beraber misafir ettiğim insanlar oldu..
    Şuan r10'da gerek ticaret hacimleri gerek yaptıkları işlerle en ön planda olan üyelerin neredeyse büyük kısmı ile arkadaşız dostuz..
    Her zaman söylüyorum r10 koca bir hazine sandığıdır açmasını bilene..
    İyiki varsın r10
    R10 ❤


    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim genelde çevren r10 a geliyor ama r10 dan daha çevre yapmadım buluşma vs dahil ama nasip olursa ilerde illaki denk gelip buluşuruz bir etkinlik olsun eğlence makara şamata vs çünkü herşey iş değil 😌
    her şey iş değil

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk 7 ayda iyi kötü bir çevre ve müşteri portföyü yapmıştım şimdi hala çalıştığımız müşteriler var. Onun dışında geçtiğim yılın sonlarına doğru da baya bir network geliştirdim.
    Başarılar hocam. ☺

    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanıdığım adam gibi 4 5 kişi vardı onlarda selam sabahı kesti çoğu para kazanıyım yeter derdinde menfaatci çok var
    Aslında son 1 yıldır bu şekilde sanırım. Ben ilk üye olduğumda çok yardımlaşmalar oluyordu. Ben yine hala elimden gelen yardımı yapıyorum ama bu yardımların azalması üzdü.
  • 15-03-2023, 23:04:50
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yılda binlerce ticaret ve binlerce farklı arkadaş dost kazandım. Türkiye'nin hemen hemen her ilinden ilçesinden tanıdıklarım oluştu bir telefon kadar uzağımda..
    Forumda tanışıp ticaret yapıp memleketime gelince beni arayan ailesiyle beraber misafir ettiğim insanlar oldu..
    Şuan r10'da gerek ticaret hacimleri gerek yaptıkları işlerle en ön planda olan üyelerin neredeyse büyük kısmı ile arkadaşız dostuz..
    Her zaman söylüyorum r10 koca bir hazine sandığıdır açmasını bilene..
    İyiki varsın r10
    @onlinecihan; bugün bende iyiki varsın r10 dedim hep