Benim genelde çevren r10 a geliyor ama r10 dan daha çevre yapmadım buluşma vs dahil ama nasip olursa ilerde illaki denk gelip buluşuruz bir etkinlik olsun eğlence makara şamata vs çünkü herşey iş değil 😌