Selamlar, forumda ne kadar sürede çevre yaptınız? Şahsen ben hâlâ yapamadım. Ne güzel çoğu kişi hem beraber iş yapıyor hem de beraber iş öğreniyor. Ben ise yalnız kurt devam. ☺