Konu
Forumda ne kadar sürede çevre yaptınız? R10+
15-03-2023, 22:41:32
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
İlk 7 ayda iyi kötü bir çevre ve müşteri portföyü yapmıştım şimdi hala çalıştığımız müşteriler var. Onun dışında geçtiğim yılın sonlarına doğru da baya bir network geliştirdim.