Yöneticilerimiz sağolsun bizi bu hale getirdiler.
10 yıllık 5/3 derecede lisans mezunu bilgisayar işletmeni unvanlı memurum.
Şubat 2023 maaşım 11.956 lira. Bir lira ek yatan bir şey varsa sabaha çıkmayım
Ayrıca hafta içi her gün bu maaştan 22 lira yemek parası kesiliyor.
Asgari ücretliyle aynı gelire sahibiz.
10 yıllık memurum maaşımı söylemeye utanıyorum
20
●2.620
- 12-03-2023, 22:32:19
- 12-03-2023, 22:34:37Hocam maaşınız tabi ki çok az ve insani şartların çok altında. Ancak Ankara merkez ilçesinde 6 gün günde 10buçuk saat mesai yaparak 8bin 500 lira maaş alıp sigortasız çalışan arkadaşlarım olduğu için durumunuzu ülke şartlarına göre normal karşılıyorum. Umarım sizinle birlikte tüm vatandaşlarımızın maaşları insani seviyelere çekilir.
- 12-03-2023, 22:41:55Şunu diyenlere hayranim. Hükümet politikası yüzünden iş bırakmak ha. Ayrıca benim elimde memurluk dışında mesleğim yok. Kim beni özelde ise alır.KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2023, 22:43:22Üyeliği durdurulduYıllarca sınavlara girdik. bahçeye köpek diye bağlanmayacak insanlar, adi suç işleyen eski hükümlüler, rüşvetle torpille iş yürütenler memur olabildi biz kaldık. Böyle bir ortamda memur olabildiyseniz biraz şükretmelisiniz.
Tabii ki durumlar iyi değil ve hakkınızın çok altında olabilir. Ancak öyle haksızlıklar sömürüler oluyor ki... Sizin derdinizi nimet bilen milyonlarca insan var.