• 12-03-2023, 22:32:19
    #1
    Yöneticilerimiz sağolsun bizi bu hale getirdiler.

    10 yıllık 5/3 derecede lisans mezunu bilgisayar işletmeni unvanlı memurum.

    Şubat 2023 maaşım 11.956 lira. Bir lira ek yatan bir şey varsa sabaha çıkmayım

    Ayrıca hafta içi her gün bu maaştan 22 lira yemek parası kesiliyor.

    Asgari ücretliyle aynı gelire sahibiz.
  • 12-03-2023, 22:33:55
    #2
    Allah yardımcımız olsun vallahi durumlar hiç iyi değil
  • 12-03-2023, 22:34:37
    #3
    Hocam maaşınız tabi ki çok az ve insani şartların çok altında. Ancak Ankara merkez ilçesinde 6 gün günde 10buçuk saat mesai yaparak 8bin 500 lira maaş alıp sigortasız çalışan arkadaşlarım olduğu için durumunuzu ülke şartlarına göre normal karşılıyorum. Umarım sizinle birlikte tüm vatandaşlarımızın maaşları insani seviyelere çekilir.
    • looktr
    • A.AY
    looktr ve A.AY bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2023, 22:34:50
    #4
    eskiden memur ol hayatın kurtulsun derlerdi şimdi memur olmak isteyene olma dıyorlar.
    Allah hepimizin yardımcısı olsun
    • Deniz
    Deniz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2023, 22:35:50
    #5
    Yine siz şanslıymışsınız hocam kendinizi bir şekilde bu sektöre de atmışsınız. Umarım alım gücü en kısa sürede artar ve ülkemizin ekonomisi düzelir.
  • 12-03-2023, 22:37:21
    #6
    En güzeli kendi işin. Batarsan da en azından denemedim demezsin. Ve günün sonunda çektiğin çabaların tümü sadece kendin için, başkaları için değil..
  • 12-03-2023, 22:40:05
    #7
    Hocam o zaman devletteki işinizi bırakıp neden özel sektöre gelmiyorsunuz.
  • 12-03-2023, 22:41:55
    #8
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o zaman devletteki işinizi bırakıp neden özel sektöre gelmiyorsunuz.
    Şunu diyenlere hayranim. Hükümet politikası yüzünden iş bırakmak ha. Ayrıca benim elimde memurluk dışında mesleğim yok. Kim beni özelde ise alır.
  • 12-03-2023, 22:43:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yıllarca sınavlara girdik. bahçeye köpek diye bağlanmayacak insanlar, adi suç işleyen eski hükümlüler, rüşvetle torpille iş yürütenler memur olabildi biz kaldık. Böyle bir ortamda memur olabildiyseniz biraz şükretmelisiniz.
    Tabii ki durumlar iyi değil ve hakkınızın çok altında olabilir. Ancak öyle haksızlıklar sömürüler oluyor ki... Sizin derdinizi nimet bilen milyonlarca insan var.