KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o zaman devletteki işinizi bırakıp neden özel sektöre gelmiyorsunuz.
Şunu diyenlere hayranim. Hükümet politikası yüzünden iş bırakmak ha. Ayrıca benim elimde memurluk dışında mesleğim yok. Kim beni özelde ise alır.