Hocam maaşınız tabi ki çok az ve insani şartların çok altında. Ancak Ankara merkez ilçesinde 6 gün günde 10buçuk saat mesai yaparak 8bin 500 lira maaş alıp sigortasız çalışan arkadaşlarım olduğu için durumunuzu ülke şartlarına göre normal karşılıyorum. Umarım sizinle birlikte tüm vatandaşlarımızın maaşları insani seviyelere çekilir.