Yıllarca sınavlara girdik. bahçeye köpek diye bağlanmayacak insanlar, adi suç işleyen eski hükümlüler, rüşvetle torpille iş yürütenler memur olabildi biz kaldık. Böyle bir ortamda memur olabildiyseniz biraz şükretmelisiniz.
Tabii ki durumlar iyi değil ve hakkınızın çok altında olabilir. Ancak öyle haksızlıklar sömürüler oluyor ki... Sizin derdinizi nimet bilen milyonlarca insan var.